Mer spets!!

I höstas köpte jag några innerkuddar i Ullared som jag tänkt sy fodral till. Men sedan kom en massa imellan och tiden har helt enkelt inte funnits. Igår förmiddag fick jag dock ett ryck och letade fram ett spetstyg som ajg tänkt sy ett av fodralen av. Men... då ville inte symaskinen vara med. Så himla typiskt. Först ville den inte mata fram tyget, sen trasslade undertråden och så gick övertråden av hela tiden. Jag var tvungen att sy i snigelfart för att det skulle bli någotlunda okej. Ändå ser sömmarna katastrofala ut! Mamam ska komma hit idag och se om hon kan lösa problemet, annars blir det väl till att lämna in den hos någon. Jag har ju en massa saker som jag tänkt sy nu, gardiner, kuddar, babynest osv. Så jag behöver verkligen min symaskin!!
 
Jag fick iaf ihop en kidde igår som jag lade i kökssoffan på altanen.
Vad tycks?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefiiiiiine

Jättefint blev de :D

Svar: Tack snälla! Hoppas du får en toppen lördag :D
Johanna

2014-05-10 @ 12:12:25
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0