Fullbokad vecka

 Den här veckan är det fullt upp varje dag.
Hittills var det en massa ärenden som uträttades igår plus jobb.
 
Idag har jag jobbat och sedan varit på föräldragruppen. Idag pratade vi om förlossning och såg på en förlossningsvideo. Jag kan fortfarande inte få in i mitt huvud hur lång tid det verkligen tar med en förlossning. 12-48 timmar liksom. Nej nej, så lång tid kan det väl inte ta. Det tänker jag intala mig själv iaf^^ Haha
 
I morgon, torsdag, ska jag börja dagen med ett besök på mvc, det är mitt andra besök där sedan jag blev gravid. Var där i vecka 12 senast så nu är det väl dags för mätning av magen och lyssna på bebisens hjärta gissar jag. Sedan ska jag iväg och jobba.
 
På fredag ska vi till banken för att göra om vårt lån till huslån. Sedan ska jag jobba eftermiddagen och kvällen.
 
På lördag ska jag på loppis, är fortfarande ute efter en liten byrå och bokhylla så vi får se om jag fyndar något. Sedan ska jag hämta tårtorna som jag beställt till min svåger och på eftermiddagen ska jag hem till mina föräldrar och gå igenom lådor med bebissaker.
 
På söndag ska vi på kalas till min svåger som fyller år. Och det är väl det vi har planerat för den dagen.
 
Vad ska ni göra resten av veckan?
 
 
 
Dagens outfit.
Jag börjar känna mig riktigt tjock nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0