En riktig sommardag

 
Denna härliga lediga sommardag har vi fått en massa gjort. Vi har handlat present till Christers bror, tråd till grästrimmern, kattlåda med tak, fyndat en hokuspokosstol, promenerat, gått igenom en massa barnkläder jag och mina syskon hade som små, ätit massa god mat, Christer har klippt gräset, hämtat tårtorna till kalaset vi ska på i morgon och så har Christer fixat det sista på Golfen så jag kan tvätta, besiktiga och sälja den. En massa har blivit gjort med andra ord. Här kommer två bilder på min lille pälskling från en av dagens promenader <3
 
 

Kommentarer
Postat av: vanja

åh så söt hund :)

Svar: Tack <3
Johanna

2014-05-17 @ 23:05:49
URL: http://vvanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0