Barnvagns shopping

 
Idag har vi varit i Skövde och shoppat loss^^ En massa nödvändigheter fick vi med oss hem. Som tex: ett väggfäste till tv:n, nya dörrhandtag till innerdörrarna, lås till toalettdörren, tapeter till barnrummet, tavellister, solstolar, badrumsvåg, duschmunstycke och lite annat smått och gott.
 
Sedan passade vi även på att kolla på barnvagn. Christer visste direkt vilken färg han ville ha då han fick se den, jag å andra sidan fick stå i en dryg halvtimma och känna efter innan jag sa okej, vi tar den. Det är ju jätte svårt!! Vi ville inte ha en vanlig "tråkig" vagn i svart, mörkblått, rött eller grått. Den ska ju kännas lite unik och vi liksom. Men jag tror vi kommer bli mycket nöjda med vår vagn. Den var smidig att fälla ihop och byta mellan de olika delarna. Så nu har vi beställt en Emmaljunga barnvagn med ligg- och sittdel i färgen caramelle som skall hämtas upp på vägen hem från BB sen. Jag tyckte först att den var bebisbajs-färgad, men efter en stund så övergick den mer i gräddkola färg i mina ögon^^ haha Tyget på insidan av sufletten är förresten vitt med små kaniner, så gulligt^^
 
Bilden ovan är tagen ur katalogen och gör inte riktigt färgen rättvis, bilden nedan däremot stämmer bättre överens med verkligheten.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin -Mamma och Änglamamma

Skönt ni hittade en vagn ni båda gillar! Kan vara svårt ;)

Svar: Haha ja verkligen. Christer visste direkt vilken han tycktetatt vi skulle köpa medan jag var lite osäker. Men sen är ju inte vagnen hela världen. Finns så mkt annat att länka på, som namn tex :-P
Johanna

2014-05-25 @ 22:00:35
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: Malin -Mamma och Änglamamma

Ja precis! Namnet ska ju hänga med ett tag! :)

2014-05-26 @ 13:35:08
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: Alisa

Hej!
Fanns det matchande skötväska till alla vagnar som gick att se i butiken? :-)

Svar: Ja de hade en hel vägg med skötväskor. Det fanns tillhörande skötväska till de flesta vagnarna men vi valde att inte köpa den.
Johanna

2014-05-26 @ 15:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0