Stora ved dagen!

Idag har Christers mamma, Göran och lillasyster Katarina varit här och hjälpt oss med veden. Vi har lassat kärran, fyllt pannrummet och staplat all ved som skulle in i skjulet. Vädret har ju verkligen varit på vår sida idag, rena sommarvärmen har vi haft! Så både fika och lunch serverades ute på terassen.
 
Här ser ni min dagens outfit.
Byxorna köpte jag när vi precis köpt huset för jag tänkte att de skulle komma till användning nu när vi ska renovera och fixa. Dock visste jag ju inte då att jag var gravid och nu går de inte att knäppa^^ haha
 
 
 
 
 
 
 
Någon som vet vad det här är för konstig skalbagge?! :O
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gubben

Skönt att vädret var bra när ni höll på med vaden. Lycka till med hus och ved😊

Svar: Tack så mycket! :D
Johanna

2014-03-30 @ 19:53:31
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Gubben

Skönt att vädret var bra när ni höll på med vaden. Lycka till med hus och ved😊

2014-03-30 @ 19:53:36
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Madde

Fyy det är en äcklig timmerkuse! De är så obehagliga! xP xD

Älskar för övrigt killens t-shirt: crew

Svar: Haha! Har aldrig sett en sådan förut^^ Tyckte dock inte att den var särskilt obehaglig, den bara satt där på sitt vedträ och gottade sig i solen^^ Ja visst är den snygg! Har har fått en varje år som han jobbat på A-bombers, en bilträff utanför Uddevalla som är en gång per år.
Johanna

2014-03-30 @ 22:07:24
URL: http://www.cochise.se
Postat av: carina h

Vilken härlig dag .och mycket han ni med ser jag kram

2014-03-31 @ 13:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0