Påskliljor

 
Klockan har precis slagit elva och jag har redan hunnit med en hel del idag. Går man upp tidigt blir det ju så. Har alltid sås vårt att gå upp på vintern när det är mörkt men nu när solen kikar in genom fönstret redan innan klockan slagit sex så vill man nästan inget annat än att gå upp. Härligt!
 
Jag har iaf varit hos naprapaten och fått kollat upp mitt ben. Jag fick några stretchövningar jag ska göra morgon och kväll. Hoppas det hjälper nu!
 
Sedan var jag förbi bilverkstan och bokade tid för service av bilen.
 
Kikade snabbt in i affären och handlade lite, bland annat påskliljor som jag åkte förbi huset med och planterade i min gamla Kockumshink.
 
När jag kom hem tog jag en promenad med Spike i det sköna vårvädret och nu väntar jag på att klockan ska bli tolv så jag kan göra lite lunch.
Eftermiddagen skall spenderas med mamma i huset, vi ska köra lite skräp till tippen och klockan fyra börjar jag jobba.
Fullt ös medvetslös!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna och en röd stol

Alltid snyggt med emalj och planteringar :) Kram Anna

2014-03-11 @ 22:25:07
URL: http://annasrodastoloannat.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0