Gott till kvällen

För en liten stund sedan kom jag hem efter en heldag på jobbet och i huset.
Dagen började med att jag klev upp kl 7, klädde på mig, åt frukost, släppte ut Spike, sminkade mig och borstade tänderna.
Sedan packade jag bilen full med kådor och annat som skulle till huset, körde in ett lass ved och åkte sedan till huset för att möta upp rörmokaren.
Kl 9 började jag jobba och idag slutade jag kl 16.
Sedan åkte jag till huset och packade ur bilen, på plats var pappa, mamma, mormor, Klas och sedan kom även min syster och Christer. Där ägnades några timmar till rivning av tapet i sovrummet och sedan åkte jag hem.
Väl hemma så tände jag i panna, lagade mat till morgondagens matlådor, betalade alla räkningar och nu ligger jag i sängen med det på bilden nedan i magen och tänkte kika på dagens avsnitt av top model och Sveriges mästerkock innzn jzg ska gå ut med Spike på en kvällskiss och sedan sova.
 
Vad gör ni ikväll?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0