Första flyttlasset

Igår gick första flyttlasset till huset. Jag har bestämt mig för att lasta bilen varje eftermiddag nu och lämna av ett lass varje dag innan jag åker hem från jobbet, på så sätt blir det inte så himla mycket att köra sen den helgen då vi ska flytta. Flytten blir ju den 26 och 27:e april så det är ju ett tag kvar men det är så himla skönt att få det gjort. Och när man ändå åker varje dag kan man lika gärna ta med lite saker så spar man de bensinpengarna sen.
 
 
 
Tog med min vår- och sommardörrkrans också och hängde på dörren.
 
 

Kommentarer
Postat av: Patricia Nordh

jadu, det tar ett tag att flytta ;D

Svar: Ja det gör det utan tvekan! Men det är så roligt när man ska flytta till sitt första alldeles egna hus :D :D
Johanna

2014-03-06 @ 21:20:47
URL: http://superninja.blogg.se/
Postat av: Patricia Nordh

självklart! underbart när man får möblera, göra fint och flytta in ;D

Svar: Ja det ska bli så himla roligt! Drömmer om hur det kommer bli både under dagen och natten^^
Johanna

2014-03-07 @ 13:57:27
URL: http://superninja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0