Bara onsdag..

När jag vaknade idag trodde jag först att det var torsdag, sen insåg jag att det bara var onsdag och blev lite smådepp. Eftersom jag jobbar hela helgen har jag ju ingen ledighet att längta till precis så vet inte varför jag blev besviken över att det var en dag extra kvar av den här veckan. Men det beror säkert på att jag vill att tiden ska gå fort nu så det blir slutet av april och vi kan flytta in i vårt hus!!
 
Efter jobbet idag åkte jag till huset och rev de sista tapeterna i hallen. Så nu ska far min slipa väggar så de kan tapetseras och dörrkarmar så de kan målas. Det tar sig, sakta men säkert!
 
Nu är det verkligen läggdags för min del.. natti på er!
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag kan känna igen mig om det där med ledigheten. Jag jobbar också vissa helger. När alla säger på fredagen "Vad skönt det ska bli med helg" tänker jag alltid "Jo, för dig ja!" Ta hand om dig!

Svar: Exakt så är det! Men man får tänka positivt, det är ju extra betalt på helger ;-) hihi Detsamma till dig!
Johanna

2014-03-13 @ 00:06:24
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com
Postat av: Mikxki

Så söt bild :)

Svar: Tack :D Ha en fin helg!
Johanna

2014-03-14 @ 14:23:12
URL: http://mikxki.blogg.se
Postat av: Joy Wagner

vilket litet charmtroll<3


är man intresserad av att läsa om en mattokig frisör och fransextesionist som har en svaghet för skönhetsingrepp och goda drinkar får man gärna kika in hos mig www.msjoywagner.blogg.se

Massor av kärlek<3 ha en fin helg!

Svar: Tack! Drinkar och skönhetsingrepp intresserar mig inte det minsta tyvärr^^ hehe Men hoppas du får en fin helg! =)
Johanna

2014-03-14 @ 15:23:47
URL: http://msjoywagner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0