Super aktiv bebis!!

Alltså den där lilla bebisen som växer i min mage, jösses vad aktiv den är!! Det bökas och sträcks och buffas mest hela tiden nu. Jag riktigt känner och ser hur den sträcker på sig från sida till sida så hela magen sträcks ut. Det buffas framåt och bakåt mot ryggen så revbenen ömmar. Extra mycket liv blir det när jag är nyvaken, precis ätit eller när Christer spelar musik och sjunger^^ hihi Och så på kvällarna så klart, så fort man lägger sig i soffan så sätter bebisen fart. Mysigt är det men det börjar göra lite ont nu också. Det går bra när jag ligger platt men om jag vill ligga som på bilden nedan eller sitta upp så gör det oftast sjukt ont bak i ryggen, revbenen och bröstet. Det trycker och pressar åt alla håll och det är riktigt så man tappar andan ibland.
Någon som känner igen sig??
 
 
Jag tror förresten att jag kände en liten fot sparka häromkvällen, precis ovanför naveln var det något litet och avlångt som pressade ut huden men jag hann bara känna genom tröjan och det gick så snabbt att jag inte är säker. Men vi säger att det var en liten fot tycker jag^^
 

Kommentarer
Postat av: Nisse på posten

Det kanske är en ny Zlatan eller Marta därinne! Tittar ni på VM så kanske bebisen blivit inspirerad.
Ha det bra

Svar: Haha Det hoppas jag inte, både jag och fästmannen är helt ointresserade av bollsport^^ Men motorsport får bebisen gärna hålla på med sen när den är stor nog. Detsamma! :D
Johanna

2014-06-22 @ 11:01:06
Postat av: Josefine Hallgren

Vilken fin bild!

sv; nej nöjd över livet blir man nog aldrig. inte helt nöjd iaf! Alltid något som är fel eller som fattas.

2014-06-22 @ 19:05:18
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0