Nu får det vara stopp!

Fy faan vad dåligt jag mådde igår. Från det att jag vaknade på morgonen kände jag mig otroligt trött och skakis. Tänkte att det var för att jag var hungrig så efter lunch knallade jag iväg till jobbet. Märkte dock när jag kom dit att jag var helt slut. Och jag fick flera sammandragningar under kvällen på jobbet och på vägen hem. Men jag jobbade bara fem och en halv timma så tänkte att det klarar jag, jag är ju ledig i morgon (idag). När jag kom hem var Christers bror och Emma här på besök så vi grillade lite men sen när vi satte oss i soffan så kollapsade hela kroppen!
Jag fick antagligen någon form av stresskollaps, hela kroppen blev varm, jag fick ett tryck över bröstet som spred sig bak i ryggen till skuldrorna där det kändes som att någon stack en kniv i mig, jag fick svårt att andas och det spelade ingen roll hur jag satt eller låg det gjorde bara så förbaskat ont!! Christer masserade mig lite mellan skuldrorna vilket hjälpte lite men det var fortfarande så jävla läskigt att inte kunna andas ordentligt. Så jag fick gå upp och lägga mig raklång på sängen en stund och bara andas, Spike sprang med mig såklat och låg intill mig hela tiden och höll koll. Han hämtade till och med ett av sina gosedjur och lade på min arm, min söta lille vovve <3 Efter en stund släppte det och jag kunde gå ner igen och jag somnade gott på kvällen.
Så nu är det jag som tar det lugnt hädanefter, känner jag mig trött så SKA JAG VILA!!
Det känns lugnande iaf att bebisen inte verkade reagera på att jag hade ont igår i alla fall, den stökade runt i magen som vanligt. <3
 
Jag och Christer har precis ätit söndagsfrukost i soffan och nu skall jag och Spike gå ut en sväng så han får kissat lite^^ Sen ska vi se på när Christer grejar i trädgården^^ hihi
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Fy vad obehagligt! Men skönt att det gick över...nu ser du till att vila och lyssna på kroppen så både du och bebisen har det bra :)

Svar: Ja det var riktigt otäckt! Från och med nu är det jag som går i slow motion! Tack för omtanken <3
Johanna

2014-06-15 @ 13:57:19
URL: http://www.cochise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0