Lördag morgon

Idag blev det en ofrivillig sovmorgon till kvart i tio. Hade tänkt gå upp när jag vaknade, vilket brukar vara vid åtta, men inte idag inte. Nu är klockan snart elva och jag har bara hunnit med en promenad med Spike och frukost ännu så känner mig lite stressad eftersom jag börjar jobba klockan två. Hade ju tänkt hinna att riva klart tapeterna i barnrummet innan jobbet och laga till lite lunch så nu får jag resa mig ur soffan och sätta igång!
 
Vad har ni för planer för idag?
 
 
Vi har fått rätt bra ordning i tv-hörnan nu också, bara tv:n som ska upp på väggen.

Kommentarer
Postat av: KassandraPalma

ser så mysigt ut!

2014-06-14 @ 10:56:55
URL: http://kasssandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0