Hemmagjord pizza

Idag har jag ingenting att blogga om. Jag har inte gjort något annat än att jobba och när jag kom hem så sorterade jag bebiskläder efter storlek och lade i olika påsar, lagade mat och satte mig sedan i soffan. Så skönt! Jag sov iofs mycket bättre natten tills idag så jag var inte hälften så trött idag när jag kom hem som jag var igår. Men vissa dagar är det ändå skönt att bara få sitta.
 
 
Idag blev det pizza till middag. Jag hade på tomatsås, oregano, champinjoner, skinka, kyckling och ost. Nom nom nom!!
Och så lite hemmagjord sås på det såklart, gjord av gräddfil och de kryddorna som fanns i skåpet. Brukar blanda lite på måfå sådär^^
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åååh, bjud mig på dina pizzor!!!!!! <3<3<3<3

2014-06-13 @ 11:25:13
URL: http://hanniiiboll.blogg.se
Postat av: Ida Härjerud

Det sa många till mig också att jag hade liten mage när jag vänta Leah, en del kunde tom häva ur sig att hon skulle vara för liten för att jag inte åt så jättemycket ( jag mådde konstant illa så jag fick inte i mig vad som helst ) men jag följde min kurva så allt såg jättebra ut. Jag blev såklart orolig och ledsen och tänkte att det kanske var mitt fel så jag fråga min barnmorska och då sa hon att antingen så har jag större plats i magen eller att hon låg långt in i ryggen på mig. Och sen ska man ju faktiskt inte tro att bara för man är med barn så kan man vräka i sig mat, då får man räkna med att man blir stor också! Skaka av dig allas kommentarer bara. Din mage är helt fantastiskt fin! :)

Svar: Åh tack snälla! :D
Johanna

2014-06-17 @ 13:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0