Dåligt med kommentarer...

Varför är det så få läsare som lämnar en kommentar undrar jag?
Är det för att mina inlägg är ointressanta eller för att det tar för lång tid att skriva en rad?

Igår var ca 130 personer inne och läste bloggen och jag hade närmare 300 sidvisningar, men inte en enda kommentar! Hur kommer det sig? Antar att många inte sitter vid datorn alls nu om helgerna när det är sommar eftersom det är så mycket annat man gör. Men det är ju ändå 130 personer som faktiskt varit inne och kikat.
 
Så ge mig lite feedback. Är det något speciellt ni vill att jag skriver om eller något jag inte ska skriva om kanske?
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tycker om allt på bloggen. Älskar att ta en kopp te och läsa om allt. Gillar inläggen om inredning, bakning, bebisen, loppisfynd... jag tror jag gillar allt!

Fortsätt bara som vanligt.

kram.

2014-06-09 @ 11:18:45
Postat av: Madde

Jag tycker att du har en bra blandning bland dina inlägg vilket är väldigt trevligt. Man vet liksom aldrig vad man får när man kommer: outfit, graviditet, blommor, inredning, loppis.... fortsätt så :)
Jag vet med mig själv att jag är dålig att kommentera, man tar sig inte riktigt tiden så jag antar att fler är likadana...
Du kan iallafall utesluta att din blogg är ointressant för då skulle inte läsarna fortsätta titta in här :) Det är nog bara tidsbristen som är anledningen till få kommentarer

Svar: Tack! Vad glad jag blir. :) Jag var själv väldigt dålig på att kommentera innan och är väl det fortfarande emellanåt, man har ju så mycket att göra, speciellt nu på sommaren. Men jag försöker slänga in några ord här och var på de bloggarna jag följer, man vet ju själv hur glad man blir när man loggar in och ser att någon lämnat några ord^^
Johanna

2014-06-09 @ 18:03:18
URL: http://cochise.se
Postat av: Emma

Visst blir man förvånad när det strömmar in läsare men noll kommentarer haha! Så himla tokig. Du har en väldigt mysig blogg och jag älskar ju att läsa om bebis och graviditeten :)

Svar: Ja men eller hur^^ Tack snälla! Det blir mycket inlägg om graviditet nu eftersom det är mest det livet kretsar kring just nu. Så kul att du vill följa mig på min resa och i mina tankar.
Johanna

Postat av: Madde

Absolut, jag ska försöka bättra mig...men ibland känns det som att jag är glad om jag ens hinner läsa :P Det går väl i perioder. Men fortsätt som du gör du :) Trevlig kväll!

Svar: Är jätte glad att du läser så känn ingen press. Var inte menat som en pik på något sätt! Hoppas du får en fin och händelserik dag!
Johanna

2014-06-09 @ 22:49:59
URL: http://www.cochise.se
Postat av: Malin

Älskar din blogg !
Vet dock inte vad jag ska kommentera, tycker om att sitta o läsa om det du fyndar o så snor jag ju dina recept också ;)
haha, men du har den bästa bloggen !

//Malin , christers kusin ! (Y)

Svar: Åh vad gullig du är! Tack :D
Johanna

2014-06-10 @ 13:27:34
Postat av: Madde

Tack detsamma :)

2014-06-10 @ 15:01:53
URL: http://www.cochise.se
Postat av: carina h

De ä jätte roligt att följa dej skriv på du ska försöka svara kram

2014-06-10 @ 22:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0