Dagens planer

 
God morgon säger jag och de här två pälsbollarna med en suddig mobilbild^^
Inatt har jag sovit riktigt gott faktiskt, vaknade bara en gång och var uppe på toaletten. Men så brukar det vara när jag har sovmorgon och ingen tid att passa. Vet jag däremot att jag måste upp en viss tid och behöver få sova så går det inte! Är det inte typiskt?! Någon annan som känner igen sig?
 
Idag på förmiddagen har jag tänkt ta det lugnt, ska hoppa in i duschen här strax, sen fortsätta ett litet projekt som bland annat innebär slippapper och färg som jag påbörjad igår. Ni ska få se när det är klart! ^^ En tur till återvinningscentralen får det bli också och sen hem och fixa lunch innan jag börjar jobbet kl fyra. Låter väl som lagom mycket att göra på 6,5 timme eller?
 
Vad gör ni denna tisdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0