Nattduksbord

Äntligen har jag gjort klart våra nattduksbord och de står nu på plats i sovrummet. Jag är sjukt nöjd!!!
Jag har gjort dem av två äppellådor som jag köpte på blocket, skruvade dit små hållare för att kunna ha en hylla i mitten och så målade jag dem vita med oljefärg för att trät skulle lysa igenom lite och de skulle få den där lite gamla slitna stilen. Glasskivorna har jag köpt av en släkting som har en snickerifabrik där de bland annat tillverkar fönster. Perfekt med bra kontakter!
 
Min sida av sängen..
 
 
Christers nattduksbord..
 
 
 
En helhetsbild av den delen av sovrummet där sängen står. I andra änden, där jag står och tar kortet, har jag min walk-in-closet men den är inte klar än så ni får vänta med att se den ett tag till^^
 
 
Jag älskar vår taklampa!!! Så lyxig men samtidigt stilren.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj så fint! Ska bebisen sova hos er eller i sitt rum direkt? 😊

Svar: Bebisen ska sova hos oss i början. Vi ska ha en vagga intill sängen och sedan har jag sytt ett babynest som bebisen antagligen kommer ligga i mellan oss. Jag har ju tänkt amma om det funkar så då blir det lättast så. Sedan när jag slutar nattamma får bebisen stegvis flytta in i sitt eget rum.
Johanna

2014-07-29 @ 20:52:11
Postat av: Malin

Vilket fint sovrum, du är duktig du!
Mysigt det ska bli sen med bebis bilder ;)
Kram på er!

Svar: Tack! Vad glad jag blir. Om Christer får bestämma blir det inte så många bebisbilder på nätet, iaf inte på bebisens ansikte. Och jag är lite osäker också på om jag vill lägga ut bilder. Man vet ju aldrig i vems händer de kan hamna tyvärr. Så vi får väl se. ^^
Johanna

2014-07-30 @ 18:15:45
URL: http://itsadreaam.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jätte fina nattduksbord!! Tänkte göra egna vad är det för mått på dem?

Svar: Tack! De är ca 30cm breda och 60cm höga 😊
Johanna

2015-05-03 @ 15:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0