Första dagen på semestern

Jag har verkligen haft en super bra första semester dag!
Efter frukost satte jag mig i bilen och for mot Skövde där jag mötte upp Emma och hennes snart fyra veckor gamla dotter Sigrid. Vilken liten sötnos!!! Nu längtar jag ännu mer efter vår lilla bebis!! <3
Det blev en jätte mysig dag med massa gravid- och bebisprat, lunch, shopping och fika.
Det måste göras om snart, vi får se om vi hinner innan bebisen bestämmer sig för att komma ut^^
Vad jag köpte får ni se i kommande inlägg.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

ojoj, ni lyxar till att :) <33

Svar: Jag får passa på att lyxa till det nu på semestern innan bebisen kommer vettu ;) Sen vet man aldrig hur det blir. Men jag hoppas jag får en lika lugn bebis som Emma^^
Johanna

2014-07-20 @ 19:59:47
URL: http://hanniiiboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0