Bland det finaste jag sett

Åh kolla på barnvagnen nedan. Är det inte bland det vackraste ni sett??
Min bror är på semester i Dalarna och skickade den här bilden till mig. Hade den inte funnits så långt bort så hade jag nog varit fattig vid det här laget för då hade jag åkt raka vägen dit och köpt den. För den ser ju verkligen inte billig ut. Och det ska den väl inte vara heller, tänk vad mycket jobb någon lagt ner på att göra den här en gång i tiden.
Ja, en sådan här skulle man ha... Tänk så lycklig man skulle bli varje gång man gick förbi och fick slänga ett öga på den. För precis så är det för mig med vackra ting, jag blir alldeles varm i själen när jag får se dem. Speciellt om de är i min ägo^^ hihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0