Bekväma underkläder

Push-up bh med byglar är ju bara att glömma vid det här laget! Nu när magen är så stor är det bara mjuka bygellösa bh:ar med resår som funkar. Jag köpte några på H&M förra veckan och när jag var inne i stan idag passade jag på att kika in på Kappahl där de hade ta 3 betala för 2, så jag fick med mig lite hem.
Den nedan med smala axelband är jätte skön i stretchtyg så jag tror att jag kommer kunna ha den sen även när jag ammar. Pga tyget så kan ju brösten svälla lite och ändå få plats och de smala axelbanden gör att den är lätt att dra ner. De hade inga amningsbh:ar i min storlek men den här funkar nog som sagt också.
 
 
Sedan fick jag med mig ett set med trosa och bh som också är i stretchtyg. Super sköna men inte det minsta sexiga^^ haha Men det är faktiskt inte det som är viktigt just nu utan att jag har behväma underkläder som inte sitter åt eller gör ont.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0