Gör om gör rätt

T-shirten nedan köpte jag för flera år sedan men den har varit för liten ett bra tag. Dock har jag inte velat ge bort den utan den har blivit liggandes i min garderob i alla fall. Men när jag häromdagen rensade garderoben och fick se den kom jag på att jag kan göra någonting av den. Så det blev en prydnadskudde. Älskar ju Disney så den passar fint tycker jag. Dock får vi väl se vad Christer säger om den sen när vi har flyttat.. den kan hamna i soffan, sovrummet eller också så blir den undanlagd tills vi får barn så den/de kan ha den. Det återstår att se.
 
 
 
We´re all a little mad!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

men ååååh vilken ide!!! den där vill jag ha!!! AVIS!

Svar: Ja ibland tänds lampan och så får jag en sådan idé^^ hihi
Johanna

2014-01-17 @ 21:43:56
URL: http://hanniiiboll.blogg.se
Postat av: melinda ♥

snyggt! :D

Svar: Tack! :D
Johanna

2014-01-22 @ 17:00:02
URL: http://fckingcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0