Vad händer?

Jag har inte särskilt mycket att blogga om just nu, jag jobbar och resten av tiden jag står och trampar och väntar på att nästa vecka ska komma för då kommer det hända massor!
På måndagen ska jag jobba som vanligt.
På tisdagen ska jag med Lilly till veterinären och få henne stereliserad, chippad och vaccinerad. Sedan ska jag jobba kvällen.
På onsdag kommer kronofogden till huset och hämtar alla förra ägarens tillhörigheter. Sedan ska jag jobba hela dagen.
Någon gång i mitten på veckan kommer förlovningsringarna också <3
På torsdagen ska jag jobba till kl 16 och kl 18.30 ska jag vara med på en tillställning och sälja mina smycken (www.johannasmumsigasmycken.blogg.se).
På fredagen jobbar jag från 9-16.
På lördagen jobbar jag 14-19.
Och slutligen på söndagen kanske vi hinner åka till huset och börja riva tapeter eller ta bort något av golven som skall bytas. Annars får det bli en lugn dag för sedan är det jobb på måndagen igen.
 
Ja nu är det verkligen fullt upp framöver. Men det är väl bra att  ha mycket att göra, då går tiden snabbt och så är våren snart här och inflyttningsdatumet i slutet av april! Som jag längtar!!
 
Bilden har ingenting med inlägget att göra men jag tycker att det är så tråkigt med inlägg utan bild så här kommer en på Spike <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin -Mamma och Änglamamma

Förstår att du längtar till flytten! :)

2014-02-20 @ 13:11:20
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: Anonym

Åååååh så fin han är!!!!!!!

2014-02-21 @ 08:17:40
Postat av: Elin

Så söt!!!!

Svar: Ja visst är han!? ^^
Johanna

2014-02-23 @ 20:52:33
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0