Lördag morgon

När jag var och handlade igår köpte jag faktiskt med mig jordgubbar hem, egentligen smakar ju de här spanska jordgubbarna inte mycket mer än vatten. Nej, solvarma svenska jordgubbar ska det ju egentligen vara men det finns ju inga än på nästan ett halvår! Och då får man ta det näst bästa. Frusna jordgubbar klarar jag inte av, tycker konsistensen blir så äcklig när man tinar dem :/
 
Så denna morgon blev det iaf vaniljyoghurt och jordgubbar till frukost.
 
 
De här två sötpluttarna håller mig sällskap. Christer har åkt iväg till nya huset med min far, de ska såga isär oljetanken till den gamla pannan så vi kan få in den nya pelletspannan istället. Själv ska jag iväg och jobba om en stund men innan dess skall det hinnas med lite packning, en promenad, lunch och eldning. Åh så skönt det ska bli att slippa veden sen! Ikväll är vi dessutom bjudna på kalas så det blir fullt ös hela dagen!
 
Vad har ni för lördagsplaner?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0