Finally Friday!

Äntligen är det fredag och jag är ledig! Så gött!
Dock har jag inte sovit speciellt mycket på tre nätter då Spike varit lös i magen och behövt gå ut med två timmars mellanrum, stackarn!! Rådfrågade veterinären häromdagen o då föreslog de kokt fisk som han ätit i två dagar utan att ha blivit bättre så det första jag gjorde på morgonen idag var att åka in till veterinären för att köpa blötmat och en pasta som gör att magen binder sig. Så nu hoppas vi att detta ska funka så Spike slipper ha ont i sin lilla mage och vi båda får sova gott den kommande natten.
 
Jag har även hunnit med att hälsa på en sväng hos Therese (en kompis från grundskolan) på förmiddagen och blivit bjuden på lunch. Hemmagjort potatismos, varmkorv och köttbullar bjöds det på, här snackar vi husmanskost! ^^ Och fasiken vad potatismos är gott alltså, det äter jag alldeles för sällan eftersom Christer inte tycker om det.
 
Annars har jag faktiskt inte tänkt göra så mycket idag. Packa någon mer låda kanske. Ni ser ju på hyllan i bakgrunden på bilden nedan att det börjar bli tomt, men jag vill inte packa ner riktigt allt än. Vi ska ju ändå bo här april månad ut. Bilden nedan är för övrigt tagen idag så där ser ni dagens outfit också.
Stretchjeans från Gekås, jeansskjorta från Gekås och mintgrönt linne från H&M.
 
Vad har ni för fredagsplaner förresten?
 
 
Trevlig fredag allihopa!!
 

Kommentarer
Postat av: Brander

Sv; jobbar man på tåg så har man knepiga tider :)

Svar: Okej. Ja det ä klart, en del tåg har ju avgång kl 11.37 och kl 21.17 typ^^
Johanna

2014-02-07 @ 17:17:15
URL: http://branderof.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0