Effektiv lördag

 
Dagen började med att vi vaknade strax efter 8, sedan gick jag upp och fixade frukost och så åt vi frukost i sängen. Mysigt! Gissa vilken del av brickan som är min och vilken som är Christers?!
 
 
Vid halv 11 kom mina föräldrar hit, pappa och Christer har jobbat jätte hårt och sågat upp all ved så nu är det bara klyvning och stapling kvar.
Jag och mamma har plockat här inne, dammsugit, packat lite lådor och så har det varit folk här och hämtat lite möbler som jag sålt. Utöver det har jag fixat fika och middag som även min bror och hans tjej kom hit på. Idag blev det fläskstek, ris, gräddsås och grönsaker.
 
Nu i eftermiddag tänker jag bara ta det lugnt, och ikväll blir det nog melodifestivalen. Tycker inte det är så kul att kolla på i år dock, tycker de flesta artisterna varit helt värdelösa och programledarna som jag hade så höga förväntningar på har inte alls levt upp till dem. Så tråkigt. Vad tycker ni om mello förresten?
 

Kommentarer
Postat av: Malin - loppi.se tvillingmorsan

Å frukost på sängen underbart.. Din sida är den vänstra. Ha en underbar kväll

Svar: Ja ibland får man lyxa till det. Japp, det stämmer bra det ;)
Johanna

2014-02-22 @ 17:27:37
URL: http://blogg.loppi.se/tvillingmorsan/
Postat av: Hanna

Mmm, mumsigt!!! :) <3

Svar: Ja det var himla gott :D
Johanna

2014-02-24 @ 07:40:10
URL: http://hanniiiboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0