Lördagsfrukost

Igår kväll hade vi ett himla sjå med att få Alma att sova, jag tror det beror på att hon sover så länge på morgonen. Dessutom är hon så himla hungrig på kvällen och vill helst ligga vid bröstet i flera timmar och äta och sedan somna där, men så fort jag försöker lägga ner henne så vaknar hon och skriker och hon blir inte tyst förrän hon får äta lite till. Igår kväll gick jag ner vid 23 tiden och gjorde lite gröt till henne men inte ens det hjälpte, hon skulle ammas efteråt också. Hon somnade till slut strax innan midnatt och då kunde jag äntligen lägga ner henne i vaggan. Då hade jag nattat sedan halv nio! Så nu är det vi som börjar gå upp tidigt om morgnarna och låter bli att ligga och dra oss till tio tiden! Så här kan vi inte ha det. Så det blir att försöka få in lite bättre rutiner, st'lla klockan på halv 8 och börja dagen då. Jag hoppas det hjälper. 
I morse åt vi frukost medan det fortfarande var mörkt ute så då passade jag på att tända lite ljus i köket. Himla mysigt! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0