Lillans garderob

I söndags var vi i Ullared jag, Christer och Alma. Det gick hur bra som helst! Christer körde en vagn som Alma satt i sitt babyskydd i tillsammans med våra jackor och skötväskan och jag körde shoppingvagnen^^ 
Christer köpte lite kläder, jag hittade två tjocktröjor och trosor och så blev det en massa köpt till Alma förstås. 
Jag försökte hålla igen ordentligt eftersom hon redan har så mycket, men lite kläder blev det som ni kan se nedan.
 
 
 
 
En super söt tyllkjol i storlek 68.
 
 
T-shirt från killavdelningen, men Alma kan väl få vara med i surfpojkarnas förening hon också, tycker ni inte? ^^
Och så ett par leggins i jeansimmitation. 
 
 
Två pyjamasar i storlek 74 köpte vi med oss också. Det är ju så fruktansvärt billigt så lika bra tyckte jag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0