Känslostorm

 
 
Den här dagen har varit riktigt känslosam. I morse när vi låg i sängen och myste så låg Alma och gjorde pruttljud med sin mun, det är nya grejen. Hon har väl sett hur vi gjort det så nu gör hon likadant, så otroligt söt är hon när hon gör det också så jag blir riktigt tårögd varje gång! 
En annan sak som vi upptäckt att hon tycker är roligt är när man äter. Speciellt om man äter tex ostbågar som krispar lite när man tuggar. Christer tog en ostbåde förut, stoppade den i munnen och sa nam nam och Alma skrattade så hon nästan kiknade. Så höll de på en stund, han åt en ostbåde och hon skrattade. Mammahjärtat höll på att smälta sönder! 
Det är så kul att se att hon får mer personlighet för var dag som går och min kärlek till denna lilla människa blir bara starkare och starkare. Jag trodde redan att jag älskade henne så mycket som det går men den här lilla tjejen väcker verkligen nya och starkare känslor inom mig hela tiden. 
Jag är så himla glad, tacksam och lycklig över att hon finns och att hon är MIN (ja lite Christers också såklart) ^^ hihi
Just nu har jag precis allt jag någonsin önskat mig och behöver! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0