Julmånaden är här!!

Äntligen är det december!!! Min favoritmånad. Jag älskar verkligen advent och alla mysiga förberedelser inför jul. Julgodis, julklappsinslagning, julmarknader, baka, pynta, tända ljus, ta en promenad på kvällen och se hur fint alla pyntat sina fönster och trädgårdar, snön som knastrar under kängorna, julfilmer, julgran, julmusik, varm choklad med marshmellows ja precis allt! Mys mys mys mys mys!!!! Extra mysigt blir det i år när vi har en liten bebis <3 
 
I oktober hade jag och Alma en liten fotoshoot här hemma. Jag lade fårskinnspläden i vår tvättkorg och så lade jag henne i den bland några klappar och julgranskulor. Så himla fina kort blev det!! Ett av dem blev årets julkort men jag tänker inte säga vilket än då några av er kommer få hem det i brevlådan, så jag vill att det blir en överraskning. Men här kommer några av korten från fotograferingen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: claes-göran olofsson

hej, jag tror jag känner dig..känner du igen mig?, sök på "CLAES-GÖRAN OLOFSSON" på goggle så får du alla mina kontaktuppgifter, mitt namn är inte så vanligt

Svar: Jag tror inte det nej
Johanna

2014-12-01 @ 19:17:54
Postat av: Matilda

Oh vilka mysiga bilder!
Älskar december, ska bli så mysigt att pyssla med alla julbestyr!

2014-12-03 @ 12:14:03
URL: http://emmamatildahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0