Julaftons morgon

Vilken mysig morgon vi haft. Första julen med barn och trots att jag saknade julkänsla igår så vaknade jag upp med ett pirr i magen idag. Underbart! Vi gick ner när vi vaknat hela familjen och började öppna klapparna under granen. Jag är så nöjd med mina julklappar! 
Jag fick en surfplatta och en 6liters glasburk med kran av Christer. Den kommer bli perfekt att ha citronvatten eller saft i till sommaren. 
Sedan öppnade jag mitt paket från jobbet som innehöll fyra jätte fina muggar och två juldukar. Jag ska visa bilder i ett senare inlägg. 
Mest paket fick Alma, fast vi sagt att vi inte skulle köpa något till henne. Hon fick även en jätte stor paket från Christers bror nu på morgonen som de hade med sig på henne namngivning. Jag ska göra ett separat inlägg med alla hennes klappar också. 
Efter paketöppningen åt vi frukost och Christer testade sin julklapp, en joystick för dataspel med flygplan och helikoptrar. 
 
 
Pappa hjälper till att öppna paket.
 
 
 
Den stora julklappen från farbror Tommy och Emma innehöll världens finaste fåtölj!! 
 
 
 
Hon fick en Sonny angel 2014 christmas edition av oss.
 
 
Och ett gosedjurståg..
 
 
Ja jag var tvungen att provsitta fåtöljen jag med^^
 
 
Hon fick en bondgård också med en massa roliga knappar. 
 
 
De obligatoriska julskinkesmörgåsarna till frukost.
 
 
 
Sedan fick lillan ett julbad innan vi bytte om och for iväg till mina föräldrar för julfirande. 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var den sötaste lilla fåtöljen och puff (pall?) jag någonsin sett, jag vill också ha en (som dottern kan låna sedan när hon kommit ut), haha ;)

2014-12-25 @ 21:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0