En bra fredag

Idag har vi haft en riktigt fin och mysig dag. Vi vaknade vid halv 7, Alma fick mat och sedan låg vi och myste lite i sängen och somnade om till kvart i 10. Då gick vi upp så jag kunde äta frukost och det gjorde vi i soffan till Jul med Ernst. Sen fick Alma äta igen, vi tvättade, Alma fick bada och så tog vi en promenad med Spike. När vi kom in från promenaden hade Alma somnat så då fick jag ett ryck och tog fram min gamla plastgran som ska få stå i Almas rum nu och så pyntade jag den. Sedan var det dags för Alma att äta igen och sen slängde jag i mig lite lunch jag med. När Christer kom hem åkte vi till stan och köpte en gran som nu står och väntar på att få komma in, men det blir inte förrän nästa helg. Sedan handlade jag lite på Lidl också eftersom de hade "handla för minst 300kr så får du köpa ett paket blöjor flr 20kr" den här veckan. Perfekt för blöjor går det åt i det här hushållet^^
 
Jag har dessutom haft riktig tur idag. Jag har vunnit hela två tävlingar som jag deltagit i på Instagram! :D
Jag vann ett presentkort på sidan www.lasse-liten.se att handla något till Alma för och så vann jag ett par converse till mig själv i en annan tävling! Woho!!
 
Hur har starten på er helg varit?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Riktigt mysiga kort!

Svar: Tack! Trevlig helg på dig!
Johanna

2014-12-12 @ 23:27:26
URL: http://tesssi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0