Året 2014

Vilket år det har varit. Det absolut bästa hittills!
Förra året slutade ju med att vi köpte hus och att vi fick ett positiv graviditetstest, men det höll vi ju hemligt till i början på det här året.
Så, de stora händelserna det här året har varit:
* Jag och Christer förlovade oss den 13:e februari
* Vi började renovera vårt hus i början på mars
* Vi fick se bebisen i magen den 28:e mars på ultraljudet. Det var en av de häftigaste händelserna jag varit med om och äntligen kunde man slappna av lite efter att ha fått se att allt såg ut som det ska.
* Vi flyttade in i huset helgen innan påsk
* Jag fyllde 25 den 26:e april
 
 
* Jag åt jordgubbar i mängder!
* Vi var på Bug Run
* Det var den varmaste och härligaste sommaren typ någonsin och jag njöt av att ha semester och snart gå på mammaledighet. Vi grillade, åkte till Liseberg mm.
* Vi målade alla fönster på huset
 
 
* I augusti började Christer jobba igen och jag hade fortfarande semester
* Den 15:e augusti, 10 dagar för tidigt, kl 13.48 föddes världens finaste lilla Alma. 9,5 timmar efter att vattnet gått och 7,5 timmar efter att värkarna satte igång.
 
 
*I November hade vi namngivningskalas
* Nu i december firade vi vår första jul som en liten familj med barn. Almas allra första jul. 
Det här året har verkligen varit mitt drömår på alla sätt och vis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0