Annandagsfirande

Idag har vi haft julfirande hemma hos oss med nästan hela den närmsta släkten. Den enda som saknades var Christers bror Tobias. Vi har ätit gott, jag valde faktiskt att göra smörgåstårtor i år. Både jag och Christer tröttnar fort på all julmat så då tyckte vi att det kunde vara gott med något annat idag. Till efterrätt blev det chokladmoussé och glass för dem som hellre ville ha det. 
Sedan öppnade vi julklappar. Alma hade köpt till sin kusin Melwin, Christers mamma fick sin julklapp, jag och Christer fick klappar vi också och sedan fick Alma en massa fint! 
Sedan spelade vi julklappsspelet, åt julgodis och kikade på Frozen tre gånger. Det är Melwins favoritfilm så den fick gå i bakgrunden om och om och om igen. Till Melwin hade vi förresten köpt en bok, en VW buss och en julgranskula med Disneymotiv. Vad Alma fick ska jag visa i ett  annat inlägg. 
 
Det har varit fullt ös hela dagen så nu sover Alma gott. Jag ska andas ut i soffan en stund innan jag kryper ner i sängen jag också.
Hoppas ni haft en fin annandag ni också!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0