Adventsfika

Vilken mysig dag vi har haft. Vid halv tolv kom Christers mamma och Göran hit och så åt vi lunch, SOM JAG GLÖMDE ATT FOTA!! Alltså vad hände där, hjärnsläpp! Aja, jag hade lagat potatisgratäng och kassler i alla fall så inget märkvärdigt, men ändå^^
Sedan pälsade vi på oss och gav oss ut i regnet för att kolla in den årliga julmarknaden. Vilket för övrigt var en riktig besvikelse, all credd till de som engagerat sig, men det blev helt enkelt inte lyckat. Mycket berodde nog på vädret också, men paraden var ju bara ett enda "reklamtåg" för de lokala företagen och knallarna stod inne i lokaler du inte kunde komma in med barnvagn i. Så himla tråkigt. Nästa år kanske jag skulle ta och engagera mig^^ hehe
När paraden hade varit gick vi hem igen och värmde oss, mina föräldrar kom förbi för lite mysigt adventsfika. Jag hade bakat en mjuk pepparkaka med cream cheese frosting och apelsinglasyr och double chocolat chip cookies med apelsin- och chokladsmörkräm. 
Gott gotti gott gott!! 
 
Bildbomben från dagen kommer här!
 
 
En glad liten skit som busar med farmor.
 
 
 
 
Alma hade det iaf varmt och torrt i vagnen när vi andra blev genomblöta. Ibland önskar man att man fick vara bebis igen alltså^^
 
 
 
Alma och mormor
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alma hade ett seriöst samtal med sin nya nalle <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: carina h

Jättebra kort men ja behövde inte vara med kram

2014-12-07 @ 21:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0