Spjälsängen

 Igår kväll skruvade jag och Christer äntligen ihop spjälsängen. Min gamla spjälsäng.
Christer fick hjälpa till att hänga upp sänghimlen också och sedan var det dags för mig att bädda. Så mysigt!!
 
Tänk att det snart kommer ligga en liten bebis här! Helt sjukt!! Fast i början skall bebisen sova i vaggan intill vår säng eller i babynestet mellan oss. Men på dagarna kommer det säkert hända att bebisen blir nedbäddad i spjälsängen. Mysigt värre blev det i alla fall. Jag hade mer än gärna sovit här om jag fått plats^^ hihi
 
 
 
 
Mycket Bambi blev det, men jag älskar det!!
Vi har tre påslakanset till som vi kan variera med. Ett med Dumbo, kattungar och elefanter.
 
 
 Sänghimlen är gjord av en spetsgardin som jag köpte på loppis för 20kr. Sedan gjorde jag en ring av ståltråd som jag trädde gardinen på och hängde upp det hela med några vita band i en krok i taket.
Visst blev det fint?!

Kommentarer
Postat av: Josefine Hallgren

Superfint ju!!!! :D

Svar: Åh tack!! :D
Johanna

2014-08-06 @ 16:42:24
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0