Lunchbuffé på stan

I förmiddag har jag varit på kontroll på mvc, mer om det i nästa inlägg. När vi kom ut fick vi tyvärr se att mammas bil blivit påbackad, och ingen lapp med nummer eller någonting var det lämnat. Så jävla dåligt! Kan man inte köra bil ska man stå för det och göra rätt för sig. Sådant gör mig så himla arg. Får vi inte veta vem det var blir det ju mamma som får betala för omlackeringen själv. Så jävla dåligt gjort!! Vi var iaf hungriga så jag bjöd mamma på lunchbuffé på kinarestaurangen i stan innan vi åkte till Willys och handlade och sedan åkte hem. Regnat har det gjort hela dagen också. Hur är vädret hos er??
 
 
 
 
Min fina mamma ovan och på bilden nedan ser det verkligen ut som att det är en vattenmelon jag svalt och inte två tallrikar med kinamat^^ haha
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums :)

Svar: Ohja!
Johanna

2014-08-05 @ 18:48:22
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Anonym

Din mage är ju fantastiskt fin! På sista bilden ser den dessutom väldigt rolig ut, som om du faktiskt hade en boll under tröjan 😜 Den ser liksom inte ut att sitta fast på kroppen 😉

2014-08-05 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0