Gravidvecka 39

Igår gick vi in i vecka 39. Förhoppningsvis den sista gravidveckan för nu vill jag ha vår bebis!!
Jag tycker inte att det här hänt så mycket dn senaste veckan, tiden går bara extrems långsamt nu! Jag har ju semester fram till BF så jag går mest hemma om dagarna, fixar lite, tar promenader och vilar. Jag sover fortfarande dåligt om nätterna, bortsett från inatt faktiskt då jag bara var uppe en enda gång! Rekord tror jag^^ Dock kan jag inte sova ut på morgonen utan går upp när Christer åkt till jobbet runt kl sex. Tar en promenad med Spike, äter frukost och lägger mig i soffan en stund.
Jag antar att tröttheten och sömnbristen är kroppens sätt att ställa in sig på det som komma skall. Eller hur mådde ni de sista veckorna innan bebisen kom?
 
I helgen skall förhoppningsvis fönstret i barnrummet bytas också så sen kan jag fixa det sista med gardiner, fönsterbräda och hyllor.
Jag måste fråga min far hur det går med vaggan också... det är väl i stort sett den som saknas nu innan bebisen kommer.
 
 

Kommentarer
Postat av: HannaH

Vilken fin mage du har, saknar min gravidmage lite :)

2014-08-15 @ 12:07:33
URL: http://fliflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0