En bättre natt...

I natt har jag faktiskt sovit mer än jag gjort några nätter i rad nu. Jag vaknade bara en gång vid två och var tvungen att gå och kissa och så en gång vid fem när Christer skulle gå upp. Då var jag tvungen att gå ner och ta en alvedon för mitt högra bröst höll på att ta livet av mig. Jag har haft så sjukt ont i ena bröstet i två veckor nu. Speciellt på natten. Det är ömt och känns knöligt?! Och jag tycker att det är så konstigt att det bara är ena bröstet... Jag har googlat lite och det verkar vara ganska många som får ömma bröst någon vecka innan bebisen kommer. Så det borde väl vara normalt? Någon som känner igen sig??
 
Bebisen skrämde mig lite igår kväll också. Jag hade inte känt några rörelser på en stund, men magen var alldeles sned så man kunde se hur bebisen låg och känna benen så jag buffade lite men fick inget svar. Så Christer fick sätta på musik och buffa lite han också och till slut fick vi några buffar tillbaka. Antar att bebisen bara sov och antagligen blev irriterade på oss som störde. Men lite orolig blir man ju... Nu är jag dock lugn för bebisen har buffat en massa nu på morgonen. <3 Lilla bebis du får inte skrämmas så!! Kom ut istället! ^^ <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så där rädd blev jag med en gång under en av graviditeterna. Jag hade hört att man skulle drick iskall saft. Bebisen sparka direkt! Sött och kallt reagerande visst på och det ihop är en bra kombo om man inte känt på länge 😉

2014-08-04 @ 13:42:10
Postat av: livet med Asperger och kronisk smärta


hej tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där du kan vinna en förpackning med namnnappar från namnnappen.se
Så passa på att ta dig en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2014/08/tavling-vinn-namnnappar.html
Gillar du inte sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en fin dag kram


2014-08-04 @ 20:42:25
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: livet med Asperger och kronisk smärta


hej tänkte bara tipsa om att jag just nu har en tävling där du kan vinna en förpackning med namnnappar från namnnappen.se
Så passa på att ta dig en titt:)
http://www.domkallarmighannes.com/2014/08/tavling-vinn-namnnappar.html
Gillar du inte sådana här kommentarer eller redan fått en liknande så ber jag om ursäkt och hoppas du får en fin dag kram


2014-08-04 @ 20:42:25
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Mikaela Rehn

Inget att oroa sig med bröstet, det är förmodligen lite mjölkstockning eller en inflamation i mjölkgångarna. Super vanligt. Hade det ofta innan bf! Hoppas allt går väl!

Svar: Åh tack! Jag har anat att det kan vara något sådant och läst att man ska försöka hålla brösten varma så det är väl det jag får göra^^.
Johanna

2014-08-04 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0