Dolly looken

Idag är det fyra dagar sedan hon kom. Allting har gått så himla bra. Jag är så lättad!
Dock är det lite jobbigt med brösten just nu... Igår rann mjölken till och brösten svällde upp till två ömma, svullna och spända bowlingklot! Alltså vilken smärta!!! Värre än förlossningen ju! Varför tror min kropp att jag ska föda 10 barn!? Ja, så mycket mjölk känns det som jag har!! Helt sjukt. Jag trodde allvarligt att jag skulle typ dö inatt. Men jag överlevde och lillan äter på bra så förhoppningsvis lägger sig väl svullnaden snart.
Jag håller tummarna för det i alla fall för just den delen är inte det minsta rolig...
 
 

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Hihi jag kommer ihåg det där ;) Tredje dagen, fyy! Men jag lovar att du kommer skratta åt det i efterhand ;) Härligt att du har mjölk iaf och jag hoppas amningen går bra. KRAM!

2014-08-19 @ 13:28:18
URL: http://erikasblogg.se/
Postat av: Jenny

Skönt att allt verkar gå bra! Och härligt att mjölkproduktionen verkar vara i full gång;)
Är jobbigt innan brösten anpassar sig, tog ca två veckor för mig innan brösten "lugnade ner sig" och producerade rätt mängder. Hade också sjuka mängder ;)!! Håll ut! Akta så inte boobsen blir kalla nu!:)
kram Jenny

2014-08-20 @ 21:51:59
URL: http://mammatillolle.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0