Stora shoppingdagen

Den här dagen börjades med frukost i sängen, det har nästan blivit en vana nu men det är så himla tråkigt att sitta i köket när allt är nedpackat^^
 
 
Efter frukosten åkte vi till Skövde där det är stora shoppinghelgen just denna helg. Vi köpte en massa!! Lite till huset och lite för nöjes skull^^ Det vi köpte var:
  • Två toasitsar
  • Golvpapp
  • Läckageskydd till diskmaskinen och kylskåpet
  • Hundbajspåsar
  • Taklampa till kontoret
  • Köksvåg
  • Elvisp
  • 2 nya bh som jag verkligen var i behov av!! Brösten har putat ut överallt de senaste veckorna, jag fattar inte hur de kan växa så mycket så fort!! Nu får de sluta med det! ^^
  • Christer köpte en surfplatta
  • Rökgastemperaturmätare till pannan
  • Gardiner till sovrummet
Plus att vi hittade jätte fina tapeter och en fin taklampa till det blivande barnrummet, men det var ingenting vi köpte nu utan det får bli senare i sommar.
 
Efter allt shoppande tog vi oss en mjukglass och sedan for vi hem till huset för att se hur det gick för mina föräldrar som var där och fixade.
 
 
Vi köpte faktiskt med oss kinamat från stan också så mamam och pappa fick något att äta så som de jobbat.
Idag hade de målat tahet i trappan, målat väggarna i trapphuset och sågat isär en garderob för att den skulle få plats.
 
 
Här är den fina elvispen jag unnade mig idag, den är köpt på clasohlsons. Min gamla höll på att trilla isär efter nästan 10 års användande så nu var det dags att införskaffa en ny. Passade på att köpa en köksvåg också eftersom den var så fin och billig! Fick en bakbok i julklapp med en massa bra recept i som bara var i gram osv och eftersom jag bara haft decilitermått och inte orkat omvandla recepten har jag inte bakat något ur den ännu. Men det blir det ändring på nu!
Älskar mina för tidiga födelsedags- och inflyttningspresenter till mig själv^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0