Ready for rain

Nu är jag redo för en regnig vår och sommar om så skulle vara fallet. Jag hoppas ju att det inte blir så men då får stövlarna stå och vänta till hösten, då brukar det ju alltid komma lite regn. Dock tycker jag att det är rätt så härligt med lite sommarregn. Det doftar ju så underbart efteråt.
Mina gamla stövlar hade spruckit så det var verkligen på tiden att jag köpte ett par nya. Nu kommer jag ju börja gå till jobbet och det vore ju trevligt att vara torr om fötterna när man kommer fram ;) Dessutom promenerar jag ju med Spike varje dag oavsett väder.
 
Stövlarna hittade jag på Ö&B och de fanns i rosa, ljusblått, limegrönt och ljusgult.
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

åååååh, älskar dina rosa gummistövlar!!! <3<3<3

Svar: Ja men visst är de fina!! :D Kram på dig!
Johanna

2014-04-21 @ 18:54:13
URL: http://hanniiiboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0