Minibuffar och pälsbollar

 
Idag är jag ledig så jag ligger och drar mig i sängen med de här två mysisarna. Jag hade faktiskt tänkt sova ut ordentligt idag men jag vaknade när Christer åkte till jobbet strax innan sex och sedan har jag inte lyckats somna om. Ska gå upp och fixa lite frukost nu tänkte jag och ta med mig tillbaka till sängen. En liten stund till kan man väl få ligga kvar på sin lediga fredag?! ^^
 
Förresten!!
Igår kväll kände Christer en buff från mini för första gången. Så mysigt!! <3
Jag trodde faktiskt inte att det skulle gå att känna från utsidan av magen så fort men nu har jag kunnat känna buffar med handen i flera dagar. Helt fantastiskt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0