Jag kanske får tänka om?

För några veckor köpte jag mig ett nytt jätte fint linne som är väldigt lössittande. Perfekt tänkte jag, då har jag att växa i nu i vår. Jag tänte att jag skulle kombinera linnet med en stretchkjol som jag haft sedan flera år tillbaka och ha på mitt 25-års kalas. Jag fyller nu i april men eftersom vi flyttar kommer kalaset att äga rum i slutet på maj. MEN! Jag provade kläderna idag bara för skoj skull och det kan hända att jag kanske inte kommer i dem om 1,5 månad!! Alltså jösses vad jag har vuxit den senaste veckan!! Det är helt galet!
Om jag kommer i kläderna när det är tid för kalaset återstår att se.. to be continued..
 
 
 
 
Älskade lilla magen <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken fin liten mage du har! :)

2014-04-11 @ 12:51:27
Postat av: sandra

Vilken mysig bula :)

Svar: Hihi tack! Det börjar bli riktigt mysigt nu när det är en riktig bula^^
Johanna

2014-04-11 @ 14:39:17
URL: http://atilio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0