Gratis underkläder

 
En bekant till mig säljer märkesunderkläder till olika butikskedjor och ser till att uppdatera varje säsong genom att plocka bort gammalt och fylla på med nytt. Det gamla skall då slängas (!) eller tas om hand av säljaren. Denna kvinna tycker som jag att det är helt befängt att slänga bort helt nya oöppnade färpackningar med kläder så hon var och lämnade ca 18 lådor med underkläder och strumpor på ett kvinnohem här i närhete haden. Sen hade hon plockat undan lite som fanns i min storlek också som jag fick idag. Man bugar och bockar. Gratis är aldrig fel^^

Kommentarer
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Härligt att du fick lite av grejerna! :) Stört att de bara ska slängas iväg sådär, då är det ju mycket bättre att skänka dem :)

Svar: Ja men eller hur! Fattar inte hur dagens samhälle funkar riktigt, det är bara slit och släng, och ibland inte ens slit utan bara släng! Sjukt!
Johanna

2013-09-15 @ 16:51:07
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0