Äntligen fredag!!

 
Ikväll ska jag jobba men just nu ligger jag, Spike och Lilly i soffan och tar det lugnt efter lunchen. Dagar då man kan sova middag är det bästa som finns!!
 
 
Tänkte sriva en liten update om hur det gått för Lilly första natten.
Hon sov i sin bädd på golvet intill vår säng, Spike sover ju i  sängen så där ville hon inte vara^^ Förutom i morse då Christer åkt till jobbet, då kom hon upp i sängen en stund men var noga med att Spike låg i andra änden innan hon la sig ner^^ Hon är fortfarande väldit reserverad mot honom, men börjar  bli lite nyfiken på honom ändå märker man. Hon bryr sig i alla fall inte om att han är i närheten, så länge han inte kommer för nära...
Jag har nästan inte sovit något i natt utan har vaknat säkert 100ggr och försökt hålla koll på Spike och se om Lilly låg kvar i sin korg men de har låtit bli varandra så jag var väl orolig i onödan^^
I morse tog jag med Lilly ut i hallen där hennes matskål och kattlåda står och stängde dörren om oss så hon skulle kunna äta och kissa ifred och det gick fint. Spike har inte rört hennes mat, duktig vovve! Men Lilly därimot har varit och smakat på det som fanns i Spikes skål, "Ajsing bajsing lilla katt, du får ont i magen. Inte hitta på sånt bus" fick hon höra då^^
Nej, nu ska jag försöka blunda en stund innan jag måste åka.
Hoppas ni får en toppen fin fredag allihopa!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Så fina dem är!
Låter som de kommer fungera bra ihop! Behöver bara vänja sig!

Svar: Ja jag hoppas det. De har ju inte varit under samma tak i ett dygn än så jag tycker att det går riktigt bra. Så länge de ligger på varsin sida om mig så är de lugna båda två^^
Johanna

2013-09-06 @ 14:03:01
URL: http://josefinaelma.blogg.se
Postat av: vanja

gulliga djur :)

Svar: Tack! :D
Johanna

2013-09-06 @ 19:56:42
URL: http://vvanja.blogg.se
Postat av: Jennie & FrökenFlis

men vilka goingar :)
Hoppas du får en bra dag på jobbet!

Kram

Svar: Tack! :D Ja jag hoppas att de ska kunna komma överens^^
Johanna

2013-09-06 @ 20:01:51
URL: http://jenniesays.blogg.se
Postat av: vendela

sv: Jaa det var supermysigt! :) Hoppas du vill följa med på mitt äventyr via bloggen, kram! :)

2013-09-07 @ 12:14:32
URL: http://vendelasara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0