Secondhand skatter

 
I förmiddags åkte jag och hämtade upp Elina och drog med henne in till staden för att gå till djuraffären och köpa en ny pump till akvariet, den gamla dog igår. Köpte en ny fick också, den skall ni få se senare.
Sedan blev det ett impulsbesök till Kupans secondhand och som alltid kommer man därifrån med en och annan skatt.
Jag köpte bland annat de här fem små tallrikarna, perfekta till glass eller frukost yoghurten.
Jag betalade 30kr för alla fem.
 
 
Hittade ett rosa tårtfat som kostade 20kr, det fick givetvis följa med hem det också.
 
 
Och en sagobok såklart, jag kan ju inte låta bli^^
 
 
Och slutligen så hittade jag det sötaste tyget ever!! Med Bambi på. Åååååh!!! <3
Detta skall det bli påslakarnset och en filt av i framtiden^^ Det kan tänkas att det blir något mer av det också eftersom det är så mycket tyg, det återstår att se^^
 
 

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

ha en underbar kväll

Svar: Tack! Desamma önskar jag dig! :D
Johanna

2013-10-07 @ 19:02:18
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0