Regnigaste promenaden

Denna förmiddag åkte jag in till byn för att ta en promenad med Elina. Vi passade på när det avr upehåll, dock tog jag på mig regnkläderna för säkerhets skull. Vi gick en bra bit men när vi var nästan hemma började det vräka ner!! Tur jag tog regnkläder tänkte jag.. de visade sig inte vara till någon nytta alls!! Regnjackan höll tätt men regnbyxorna vet jag inte vad det hänt med för jag var genomsur inpå bara skinnet! Uscha!! Byxorna jag hade under gick det att krama vatten ur!! Så mitt nästa köp kommer definitivt att bli nya regnkläder!
 
 
När vi kom in värmde vi oss med en kopp varmt té.
 
 
Spike höll tempot under hela promenaden, min duktiga vovve. Dock var han genomblöt när vi kom in, tur det finns handduk^^ hihi
 
 
Elinas kisse Tusse med sin nya fina berlock till halsbandet^^
Jag gjorde en chokladcupcake med vit glasyr och en jordgubbe på toppen^^
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Mina regnkläder blev sådana när jag tvättade med sköljmedel det är tydligen förbjudet men dina byxor kan ju varit av dålig kvalité Kram

Svar: Det har jag också gjort! Tack för det, nu vet jag vad jag inte skall göra med de nya! Kram
Johanna

2013-10-29 @ 17:20:10
URL: http://lillamobergskan.blogspot.se
Postat av: Princess Lilla Lii

Regn är ju så otroligt mysigt!

Svar: Det gjorde du rätt i! Sims är helt underbart när man har idéer!

2013-10-30 @ 11:35:15
URL: http://www.princesslillalii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0