Lördags loppis

 
Idag åkte jag och min far in till en av loppisarna i stan. Han var ute efter en adventsljusstake till min bror men jag var inte ute efter något särskilt. Hittade dock lite i alla fall^^
Ett 4-pack med röda glaskulor till granen fick jag med mig hem och två fat med tomtar på. Tänkte ha dem som uppläggningsfat till jul. Och när man har katt kan det vara bra att ha några extra juldekorationer tänkte jag, man vet ju aldrig vad hon kan få för sig^^ hihi 50kr betalade jag för alltihopa.
 
 
Här är några av trycken på tallrikarna.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria - PinkPastry

Åhh vad mysigt. Gud vad jag längtar efter julen, men för att inte längta för mycket fokuserar jag på Halloween just nu. Gjorde en Halloween Ananas igår, litet tips = )

Svar: Åh jag såg det, så kul idé! Jag har aldrig riktigt firat halloween, förutom att ha eller gå på halloween party och i år är vi bortbjudna så blir inte så mkt halloween fix hemma då. Lite tråkigt men har så fullt upp med annat att den högtiden liksom inte känns så viktig då. Måste börja planera inför jul nu om jag ska hinna så därför är jag ute i god tid^^
Johanna

2013-10-26 @ 15:15:10
URL: http://pinkpastry.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Mysigt med speciella julfat till all julmat!

Svar: Ja det tycker jag också. Och när de var så billiga kunde jag inte låta bli^^
Johanna

2013-10-26 @ 16:14:47
URL: http://kobranhuggertill.blogspot.se/
Postat av: Trees, mamma i London

Vad tidig du är med julpyntet ;) Så ska det vara! är likadan haha

Svar: Ja jag måste ju ha inhandlat allt innan december så jag kan njuta den månaden^^ Plockar de fram julsakerna på loppisarna kan man ju inte låta bli att köpa med lite hem. Vissa saker går ju alltid åt. Det är ju så kul med jul!! :D Har du gjort några fina julfynd än i år då?
Johanna

2013-10-26 @ 21:47:02
URL: http://mangofisk.blogg.se/
Postat av: Märta

Vilka fina fat!

Svar: Tack! :D De blir perfekta att lägga upp lite julmat på^^ Tex ägghalvor och korv :P
Johanna

2013-10-26 @ 21:59:36
URL: http://medvetenvardag.blogg.se/
Postat av: Märta

Vilka fina fat!

2013-10-26 @ 22:00:13
Postat av: Trees, mamma i London

haha ja det är sant, man vill utnytja hela månaden med grejerna :)
Jag har hittat lite ljus, julgranssaker, och så inslagningspapper.
JAa, skitroligt haha! :D

Svar: Ja absolut!! Jag jobbar så mycket, både på veckorna och helger så får böja i tid om jag skall hinna med allt jag vill hinna med innan jul^^ Jag ska till exempel åka till Ullared nästa helg och då skall allt presentpapper och en del julklappar inhandlas. Roligt roligt!! :D Julen är verkligen magisk!
Johanna

2013-10-26 @ 22:07:50
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Lissen

Vilka fina små tomtetryck på tallrikarna, nu går tiden fort och snart dags att ta fram lite ljusslingor och så.

Ha en fin helg // Lissen

Svar: Tack! ja men eller hur! Tiden bara springer iväg. Jag längtar så till 1.a advent nu^^ Hoppas du får en fin söndag!
Johanna

2013-10-26 @ 22:31:16
URL: http://lissento.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0