Gamla söder

 
Nu är jag hemkommen från jobbet. Avslutar denna kväll framför datorn med en stor kopp té. Vilket är ert favorit té? Börjar bli lite tjock och irriterad i halsen, inte skoj, men vi drabbas väll allihopa nu på hösten. Tänkte i alla fall se "Dessert mästarna" på play eftersom jag missade det senast och sedan blir det "Svenska Hollywood fruar", även det på play eftersom det blåser ute och då stör tv:n. Boxer suger!! Ska bli så skönt när abonnemangstiden gått ut så man kan säga upp det och ha tv:n via fibern istället.
 
Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: hanna

Mitt favoritte är drömkola, det brukar jag köpa i min teaffär i linköping. Men längesen jag drack det nu. Fast jag har många favoritte men det är det som gäller just nu :) Är gamla söder ditt favvote? :)
Släng i en klick honung i teet för halsen, vissa teer blir asgoda andra mindre goda , gäller att hitta ett som funkar. Annars kan du köpa pojkagris, det känns som det funkar för halsen också :)

Hade du en bra dag på jobbet? :) kramar <3

Svar: Jag har också flera favoriter, bland annat gamla söder, polkagris té och mareld. Just ikväll blev det detta eftersom jag inte orkade lösté^^ hihi Jo kvällen på jobbet var bra. Dock mår jag skit denna morgon men måste åka dit eftersom min chef skall till tandläkaren, tror dock att jag kommer åka hem igen så fort hon kommer tillbaka.. vi får se. Känns bättre att ligga hemma två dagar och bli frisk än att stå på jobbet och få mer basilusker av kunder som hostar och fräser. Vad ska du göra idag? Kram
Johanna

2013-10-23 @ 05:33:11
URL: http://hanniiiboll.blogg.se
Postat av: hanna

Ååh, verka som om vi tycker om rätt lika teer. Jag är ju hemma i småland hos mamma och pappa, men jag 'är typ sjuk, så jag gör inte så mycket, snorar och ligger mest. men skönt att vara här och vara sjuk för då får man service ;) mm jag förstår hur du menar, inte alls kul att träffa kunder om man är sjuk.. men det kommer nog gå över i helgen ska du se :) MItt har snart varit en vecka, men känner mig lite bättre nu när man vilar. Det går ju över fortare då :)

Svar: Uscha då. Tur du har föräldrarna som kan skämma bort dig lite nu när du är sjuk^^ Jag har åkt hem från jobbet nu, hoppas jag mår bättre i morgon så jag kan åka och jobba. Ska jobba hela helgen så det blir ingen vila för mig. Förutom nu idag då. Men jag kurerar mig med soppa och en tidning nu^^
Johanna

2013-10-23 @ 11:18:16
URL: http://hanniiiboll.blogg.se
Postat av: Johannas Retro

Mm, mitt favoritte dedära! Samlar på teförpackningar!

Svar: Ja det är så gott. Men åh vad roligt, det finns så himla många fina te förpackningar i äldre stil nu ju! Och vilken mysig blogg du har! Den måste jag kika igenom!! :D
Johanna

2013-10-23 @ 14:28:21
URL: http://www.johannasretro.com
Postat av: Jenny

Älskar gamla söder, det är så gott!

Svar: Ja visst är det! :D
Johanna

2013-10-23 @ 15:48:54
URL: http://citronerochmakaroner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0