Favorit detaljer - Tv-rummet

 
Här kommer det tredje inlgget om favorit detaljerna och bästa loppis köpen i mitt hem.
På bilden ovan ser ni en fin trälåda som är köpt på Rusta och som jag ställt några glasflaskor i.
Emaljskylten köpte Christer när han var iväg en helg.
 
Jordgloben nedan är köpt på Indiska för flera år sedan.
 
 
Den fina pläden i soffan är köpt på netto.
 
 
Kronan i smide som blomkrukan står i är köpt på gekås i Ullared.
 
 
Radion är ett av mina senare secondhand fynd. 30kr betalade jag för den.
 
 
Detta gamla gula papper med finaste budskapet på har jag satt i en ram och hängt upp på väggen. Tror jag köpte det för 5kr på loppis.
Lägg dessa ord på minnet!
 
 
Den vackra spinnrocken är ett arvegods på mammas sida.
 
 
Amerikakofforten var en av de första sakerna jag köpte när jag flyttade hemifrån. Denna fick jag tag i på blocket för en billig peng.
 
 
Den stora bordslampan hade jag suktat länge efter på Ikea. När jag flyttade hemifrån, för 4 år sedan, så fick den komma och bo hos mig!
 
 
De blå glasljusstakarna och den matchande godisskålen är också favoriter. Gillar verkligen färgen. Ljusstakarna är köpta på Rusta och glasskålen på gekås i Ullared.
 
 
Vilken detalj gillar du bäst?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh så mycket fint du har!:-)

Svar: tack snälla! :D Hoppas du får en mysig kväll!
Johanna

2013-10-28 @ 11:31:01
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0