Favorit detaljer - Sovrummet

Här kommer nästa inlägg om mina favorit detaljer i hemmet. Den här gången skall vi kika närmare på sovrummet.
 
Sängen har min pappa gjort till oss. Jag sa hur jag ville att den skulle se ut,(vit, lantlig och med en bred sänggavel som man kan ställa saker på). Såhär blev resultatet och jag är super nöjd!
 
 
Pigtittan är ett loppisfynd för 30kronor.
 
 
Faten jag har mitt krimskrams på är ihoplimmade fat och ljusstakar som jag fyndat på loppis.
 
 
Min vackra vita orkidé blommar så vackert året om.
 
 
Den flätade kistan är köpt på Ikea och den förvarar jag överkast och prydnandkuddar i om natten.
 
 
Min klädställning är också den köpt på Ikea.
 
 
Denna söta hylla är ett secondhandfynd för 20kr.
 
 
Emaljskylten på tavelhyllan har Christer köpt.
 
 
Den här söta fotoramen ärköpt på Gekås i Ullared.
 
 

Kommentarer
Postat av: Joss

Tack så mycket!! :D

Du har så mycket fint i ditt hus!!

Svar: Åh tack! :D
Johanna

2013-10-29 @ 10:52:37
URL: http://jjosefinehallgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0